divendres, 25 de setembre del 2009

8. i 9.

Ahir vaig tenir la meva primera -i esperem que ultima- festa Erasmus. Va ser a la discoteca MIX, al peu de la Tour de Montparnasse. Els espanyols s'hi havien citat molta estona abans per fer un "botellon" de cerveses reescalfades. Les catalanes ens vam seure en una terrassa d'una brasserie i vam fer una demi bouteille de vinet.
La discoteca és un dels millors clubs de Paris de house i techno, diu el web de presentacio. No n'entenc, no ho sé. Si que tenia un joc de llums i pantalles i columnes que s'il.luminaven per aqui i per allà... per celebrar.
Et posaven un autocollant amb la bandera del pais d'origen. La Irina, la musicologa de l'Esmuc, va triar la russa, pel seu nom. Jo vaig decidir posar-me la de Suècia i fer-me la sueca. A l'hora de ser a dins ja en semblava que no hi teniem res a fer. Els espanyols se les sabien totes i nosaltres només vam respirar una mica alleugerides quan va sonar la Bamba i la Britney Spears. Els altres afirmaven estar-se a la discoteca fins l'hora de l'obertura del metro. Vam agafar un Noctilien i vam marxar.

Avui m'han donat el meu carnet d'estudiant de Paris8 i he pogut fer la Moneo, el moneder electronic per pagar al fabulos restaurant de la U i a les màquines de begudes. Ara només falta aconseguir el compte francès, la targeta de crèdit i la Imagine R per al transport. Viatges il.limitats per 24euros al mes. A Barcelona son 56.

Carte d'étudiante. =)! Aixo i un segell del departament d'arts plàstiques... museus free!

Ai! També em falta fer el carnet de la biblioteca... I no, el tema ordinador, ordinador - wifi no acaba d'anar.

6 comentaris:

  1. "Els espanyols s'hi havien citat molta estona abans per fer un "botellon" de cerveses reescalfades. Les catalanes ens vam seure en una terrassa d'una brasserie i vam fer una demi bouteille de vinet".

    Superb.

    :P Una abraçada! ;)

    ResponElimina
  2. No te entiendo, mola mucho la fiesta erasmus del Mix !! Si quieres fiesta de verdad tienes que ir los miercoles en Les Champs Elysées, una discoteca que se llama " Queen". Entrada gratis para las chicas, y se hace una "historia" de la musica, de los 70 hasta House.....

    ResponElimina
  3. Quina EN-VE-JA més graaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!! Jo no em vaig deixar el sanex, però... mmmm... Si vols et porto els documents de la revista del primer torn i hi fem un cop d'ull :P

    ResponElimina
  4. Bones Gemma,
    acabo de descobrir el teu blog gracies a l'ennllaç de la Sònia. M'alegro de saber de la teva vida d'una manera tan original i divertida, audiovisualment parlant. Aniré passant per aquí, i així mantenim el contacte. Quan tingui una estona et conto la meva experiència a Stirling. Ah, i potser vinc a París al desembre, però està per concretat. Cuida't molt, una forta abraçada i records del Català!!!

    ResponElimina
  5. ei, gemma!!
    aquesta manera que tens de contar la vida parisenca està molt bé. sembla que ens passegem per la ciutat, anem de festa disco, i anem a demanar llibres a la biblio del Sant Denis aquest!! bona manera d'estalviar-te la visita de la família!!!! Apa-li

    ResponElimina
  6. Les persones que fan d'extres al video han quedat molt naturals.

    ResponElimina