diumenge, 20 de setembre del 2009

5.

L'ordinador torna a fallar. L'Aziza, la meva companya de pocs metres quadrats i molts de caminats, diu que sap d'un lloc on me'l poden arreglar.
Avui hem anat a La Défense. Ja tinc on penjar abrics i vestits i flexo per fer-me llum a la taula.
Els diumenges, a Abbesses, hi ha un mercat d'antiquaris. I molta gent remenant, passejant pel mig del carrer i fent cua a les boulangeries i bistrots.

Clau del 2ème - A. Més desitjada que un Chanel.

La Défense. Jo. Pare, mare, estic bé i encara no he perdut tots els quilos (impossible amb els farts de cuina argelina que em faig i els milers de coses bones que hi ha al Carrefour de Rochechouart: galetes, sucs, mantegues, formatges, iogurts...!), com podeu veure clarament a la foto.

Escales de la Grande Arche. Diumenge parisenc. Fer res.
Festival Just for Laughs. Totes les escales, esplanada... tooot ple de gent. El public ha fet una simulacio gegantina d'una escena de Titanic.




7 comentaris:

  1. Wapissima! que bé saber bé de tu.

    1. M'encanta que estiguis a París, perquè se que ho volies i que t'ho passaràs com mai.

    2. M'encanta les fotos que penjes.

    3. No m'agrada que tinguis el pc trencat, però bueno ja s'arreglarà.

    4. Notición: les Kolesova han deixat l'Ascensor...

    5. Segueixo volen ser com tu quan sigui gran!

    jejeje ja nirem xerrant. Mil petons i mil somriures!!

    ResponElimina
  2. pd: 6. m'encanta el video i el blog, per suposat!

    ResponElimina
  3. m'agraden les fotos que fas, pensa que gràcies a tu vaig descobrint racons de París.

    i el vídeo genial. està fet amb stopmotion?
    per cert, que m'encanta, de qui és la música?

    unpetó*

    ResponElimina
  4. Gemma!
    M'hauries de donar la nova adreça a París, perquè algun dia que tingui cinc minutets passaré a buscar el sannex que em vaig deixar fa uns dies...

    Ara ja saps quin Marc has de convidar, oi!

    Una abraçada ben forta

    ResponElimina
  5. No hi ha res millor que passar-se pel facebook per trobar coses amagades com aquest bloc.

    Apa! Ja tens algú altre que anirà seguint les teves peripècies a París!

    Molt xules les fotos, per cert! =)

    ResponElimina
  6. Gemma,

    Entre robes i menjades ves posant fotos i comentaris.
    Els avis demanen si hi ha quelcom d'escrit. Ves per on, els hi ha entrat el cucet de veure internet. S'acaba l'estiu. A veure si demà també surt el sol.
    Petonets

    ResponElimina
  7. Ara has de fer un video amb aquesta cançó. Ja la coneixes, oi?
    http://www.youtube.com/watch?v=VwhgMGhT-mQ

    ResponElimina